Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 24, 2010

Hurm..







Perasaan ape ni ye?
hurm.. puas di fikir2..
dinilai..
diterjemah..
still xdpt cari perasaan
ape yg aku rase skrg ni?
.
.
.
.
.

OOPPSS! STOP2!
rupenye..
Perasaan kosong..
Haishhh..
bile dh rase tenang,
rase dh dpt 'rythm' dlm hdp
dan mebi dh terlebih hepi..
tibe2.. LOST! BINGGUNG!
SubhanAllah..
Sungguh, Hny Allah yg Maha Kuasa
atas tiap2 sesuatu..
semua di dlm gengamanNya..
semua adlh milikNya..
Lau Dia nk tarik blk nikmat yg diberi
sekelip mate je..
.
.
.
.
.
.
terase mcm nk PAUSE kejap!
nk 'rehat'.. then
nk mulekn segalanya semule..
nk REWIND blk! NAK BETOL KN semua!
KNP NI??
.
.
.
.
.
.
.

AHA!!


rasenye..
aku dh terlebih push diri.. sbb..
terlalu byk perkara ttg diri yg nk dibaiki..
sampai aku sendiri xtau nk start dr mane..
Nampaknye.. aku kene wat list skrg!
ape yg aku nk ubh.. dn ape langkah2 nye..
spy semua tersusun dn terancang.. step by step..
YUP! BINGGO!!




Pesanan buat si eqien tuk hr ini:

"sekali lg eqien.. jgn compare hdp kamu dgn hdp org lain..
TAK semestinye kesempurnaan yg kamu lihat dlm hidup org lain tu
benar2 membahagiakn..
kdg2.. ketidaksempurnaan juga mampu membahagiakan..
kita sendiri yg kene berusaha tuk merasa bahagia..
oke?? gud girl!"

0 comments: